Sheer Driving Pleasure

New Menu Tablet

  • ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ.  ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.

    ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ.
    ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.

    #WHATEVERHAPPENS. PROACTIVE CARE

  • ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ.
    ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.

    #WHATEVERHAPPENS. PROACTIVE CARE

Χαλαρώστε, φροντίζουμε εμείς για εσάς. Για να μπορείτε να απολαμβάνετε ξέγνοιαστα κάθε διαδρομή με την BMW σας. Μήνυμα προειδοποίησης στο αυτοκίνητο, ενημέρωση για το επόμενο ραντεβού service, ακινητοποίηση λόγω βλάβης ή ατύχημα; Μην ανησυχείτε. Βρισκόμαστε πάντα στο πλευρό σας και σας προσφέρουμε την καλύτερη λύση για την BMW σας. Χαλαρώστε κι απολαύστε τα οφέλη που προσφέρει η υπηρεσία Proactive Care για το BMW Service.

ΟΦΕΛΗ

ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ PROACTIVE CARE.

Πρόληψη.

Ευκολία.

Διαφάνεια.

Εξειδίκευση.

Χωρίς χρέωση.

 

ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ.
Η λίστα ελέγχου για τις υπηρεσίες Proactive Care:
  • Ενεργός λογαριασμός BMW ConnectedDrive για την BMW σας
  • Καταχωρημένο αυτοκίνητο στο BMW ID, είτε στην εφαρμογή My BMW είτε στη δικτυακή πύλη My BMW
  • Τα προσωπικά σας στοιχεία που έχουν καταχωρηθεί στο δικό σας BMW ID, με τον αριθμό τηλεφώνου, τη διεύθυνση e-mail και τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW Αφοί Ιωαννίδη.
Για την επικοινωνία με την BMW Αφοί Ιωαννίδη απαιτείται συναίνεση με την πολιτική προστασίας δεδομένων στο αυτοκίνητο. Για να κάνετε ακόμα πιο εύκολη την επικοινωνία ενεργοποιήστε στην εφαρμογή My BMW τις αντίστοιχες ειδοποιήσεις με μηνύματα προώθησης.

Δημιουργήστε ένα BMW ID.

 

ΟΔΗΓΙΕΣ

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.

Οι αισθητήρες του αυτοκινήτου εντοπίζουν έγκαιρα τις ανάγκες για ένα επερχόμενο service ή πιθανές δυσλειτουργίες και μεταβιβάζουν τις σχετικές πληροφορίες στην BMW σας. Θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας μέσω του My BMW App, με e-mail ή με αποστολή μηνύματος απευθείας στο αυτοκίνητό σας. Σε επείγουσες περιπτώσεις θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά.

 

PROACTIVE CARE ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.

Εάν είστε αρκετά απασχολημένοι, είναι πολύ πιθανό να παραλείψετε το ραντεβού service της BMW σας. Μην ανησυχείτε όμως, θα σας το υπενθυμίσουμε εμείς. Εάν απαιτείται αντικατάσταση φρένων στο αυτοκίνητο σας, θα λάβετε μία ειδοποίηση απο εμάς προκειμένου να προγραμματίσετε ένα ραντεβού. Σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος, θα εξυπηρετηθείτε άμεσα από το BMW Mobile Care.

 

  • Επικοινωνία.

    Επικοινωνία.

    Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω του My BMW App, με e-mail ή με αποστολή μηνύματος απευθείας στο αυτοκίνητο σας. Σε επείγουσες περιπτώσεις θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά.
  • Προγραμματισμός ραντεβού για Service.

    Προγραμματισμός ραντεβού για Service.

    Εμείς σας προτείνουμε τις διαθέσιμες ημερομηνίες για service και εσείς επιλέγετε βάσει του δικού σας προγράμματος.
  • Εξέλιξη Εργασιών Service.

    Εξέλιξη Εργασιών Service.

    Παραδώσατε το αυτοκίνητό σας στο συνεργείο; Η BMW Αφοί Ιωαννίδη σάς κρατά ενήμερους για την πρόοδο των εργασιών και το κόστος.
  • Παράδοση ή παραλαβή.

    Παράδοση ή παραλαβή.

    Δεν έχετε χρόνο για να παραδώσετε ή να παραλά- βετε το αυτοκίνητό σας; Θα το φροντίσουμε εμείς. Θα το παραλάβουμε από το σπίτι σας, εάν το επιθυμείτε, και θα σας το επιστρέψουμε μετά το service.

    BMW MOBILE CARE.

    BMW MOBILE CARE.

    Άμεση εξυπηρέτηση κάθε στιγμή. Βρισκόμαστε στο πλευρό σας σε περίπτωση βλάβης ή εμπλοκής σε ατύχημα. Με το BMW Mobile Care και τη βοήθεια για περιστατικά ατυχημάτων, η υποστήριξη βρίσκεται μόλις μία κλήση μακριά και είναι στη διάθεσή σας όλο το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.

    ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΡΕΝΩΝ BMW.

    ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΡΕΝΩΝ BMW.

    Οι αισθητήρες του αυτοκινήτου ανίχνευσαν ότι τα φρένα σας χρειάζονται αντικατάσταση; Θα ελέγξουμε το σύστημα πέδησης, τους δίσκους, τα τακάκια και τα υγρά φρένων και θα διασφαλίσουμε ότι όλα έχουν επισκευαστεί και βρίσκονται σε άριστη κατάσταση λειτουργίας.

    MY BMW APP.

    MY BMW APP.

    Τώρα μπορείτε να εισέλθετε στον κόσμο του BMW Service και τις υπηρεσίες Proactive Care, γρήγορα και εύκολα. Η εφαρμογή My BMW σας ενημερώνει για το επικείμενο service και την εξέλιξη των εργασιών. Θέλετε να δείτε την κατάσταση των υγρών φρένων ή να κλείσετε online ένα ραντεβού για επισκευή ή συντήρηση της BMW σας; Η εφαρμογή My BMW σας συνδέει ψηφιακά με την BMW σας και τις υπηρεσίες μας.

    Μετάβαση στο iOS App Store

    Μετάβαση στο Google Play Store

     

     ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.

     

    Τι είναι η υπηρεσία Proactive Care;

    Τι είναι η υπηρεσία Proactive Care;

    Η υπηρεσία Proactive Care εντοπίζει και σας ενημερώνει για όλες τις απαιτήσεις συντήρησης ή τις δυσλειτουργίες της BMW σας σε πρώιμο στάδιο – παρέχουμε την καλύτερη δυνατή φροντίδα. Οι αισθητήρες του αυτοκινήτου εντοπίζουν αυτόματα τις ανάγκες για service ή πιθανές δυσλειτουργίες και μεταβιβάζουν τις σχετικές πληροφορίες απευθείας στην BMW σας. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα μέσω μηνύματος στην εφαρμογή My BMW, με e-mail ή με αποστολή μηνύματος απευθείας στο αυτοκίνητο σας. Σε επείγουσες περιπτώσεις θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά. Εάν απαιτούνται εργασίες επισκευής ή συντήρησης, θα γνωρίζετε πάντοτε το εύρος, το κόστος και την πιθανή ημερομηνία παράδοσης του αυτοκινήτου σας. Σημαντικό: Το εύρος των εργασιών συντήρησης που καλύπτονται από το Proactive Care ενδέχεται να διαφοροποιείται ανάλογα με τη χώρα.

    Γιατί πρέπει να ενημερώσω τα στοιχεία μου για την υπηρεσία Proactive Care;

    Γιατί πρέπει να ενημερώσω τα στοιχεία μου για την υπηρεσία Proactive Care;

    Για να επωφεληθείτε από όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το Proactive Care θα χρειαστούμε τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Έτσι θα μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας όταν χρειαστεί. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συναινέσει στη χρήση των προσωπικών δεδομένων σας και ότι έχετε συνδέσει την BMW σας με τον λογαριασμό ConnectedDrive. Μόνον έτσι η υπηρεσία μπορεί να σας παρέχει ολοκληρωμένη και εξατομικευμένη υποστήριξη.

    Τι είναι το CBS (Condition Based Service);

    Τι είναι το CBS (Condition Based Service);

    Το Condition Based Service συμπεριλαμβάνεται στο Proactive Care. Αποτελεί βασικό στοιχείο των παρεχόμενων υπηρεσιών service και εντοπίζει τις δυσλειτουργίες και τις απαιτήσεις συντήρησης της BMW σας σε πρώιμο στάδιο. Η BMW αντικατέστησε το 1982 τα τακτικά ραντεβού συντήρησης με ένα σύστημα service που βασίζεται στην κατάσταση του αυτοκινήτου. Αισθητήρες και ειδικοί αλγόριθμοι ελέγχουν τις διάφορες συνθήκες χρήσης λειτουργίας της BMW σας. Το Condition Based Service (CBS) καθορίζει τις τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες συντήρησης του αυτοκινήτου σας.

    Στην Κεντρική Οθόνη Ελέγχου προβάλλεται το υπολειπόμενο χρονικό διάστημα και το όριο χιλιομέτρων για προαιρετικές και υποχρεωτικές εργασίες συντήρησης:

    • Λάδια κινητήρα
    • Τακάκια φρένων: μπροστά και πίσω, ξεχωριστά
    • Υγρά φρένων
    • Έλεγχος αυτοκινήτου
    • Υποχρεωτικές επιθεωρήσεις, σύμφωνα με τους εθνικούς κανονισμούς
    • Φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου

    Είναι η υπηρεσία Proactive Care διαθέσιμη για τη δική μου BMW;

    Είναι η υπηρεσία Proactive Care διαθέσιμη για τη δική μου BMW;

    Η υπηρεσία Proactive Care είναι διαθέσιμη για όλα τα μοντέλα BMW με λογισμικό BMW Operating System 7 (από την έκδοση 07/2019) ή νεότερο. Για να επωφεληθείτε πλήρως από τις υπηρεσίες Proactive Care για την BMW σας θα χρειαστείτε έναν ενεργό λογαριασμό BMW ConnectedDrive για την BMW σας και το αυτοκίνητο πρέπει να έχει καταχωρηθεί στο δικό σας BMW ID στην εφαρμογή My BMW ή στη δικτυακή πύλη My BMW. Προσθέστε στα προσωπικά σας στοιχεία του BMW ID, τον αριθμό τηλεφώνου, τη διεύθυνση e-mail και τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW της επιλογής σας. Συναινέστε στην πολιτική προστασίας δεδομένων για τη μετάδοση των δεδομένων οχήματος ("Διασφάλιση κινητικότητας" και "Έξυπνη συντήρηση"). Επιπλέον, για να κάνετε ακόμα πιο εύκολη την επικοινωνία ενεργοποιήστε στην εφαρμογή My BMW τις ειδοποιήσεις με μηνύματα προώθησης.

     

     

    Ανακαλύψτε περισσότερα

    Κλείσιμο Ραντεβού Online
    Αίτημα για Πληροφόρηση
    Αίτημα για Test Drive
    Μεταχειρισμένα Αυτοκίνητα